Workshopy

Jedná se o praktickou formu vzdělání v menším množství účastníků, díky čemuž může přednášející rozebrat konkrétní téma více do hloubky a individuálně se Vám věnovat. U nás se můžete těšit na 10 workshopů na různá témata. Jejich seznam naleznete níže.

Jak se registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Seznam workshopů

Jak zlepšit výkon kampaní na Facebooku díky lepší práci s brandem?

Středně pokročilý

60 min

Jak připravit kampaň na Facebooku tak, aby byla srozumitelná pro vaše zákazníky, fungovala dlouhodobě a vám přinesla oče...

Jak připravit kampaň na Facebooku tak, aby byla srozumitelná pro vaše zákazníky, fungovala dlouhodobě a vám přinesla očekávané výsledky v podobě objednávek? Jedním ze základních pilířů úspěšných Facebook kampaní, je být pro své zákazníky dobře čitelný, díky kvalitní práci se značkou, tonalitou a vzbuzováním emocí. To vše vám pomůže k lepšímu výkonu vašich kampaní. Na workshopu si ukážeme příklady z praxe, jak kampaně na Facebooku připravit, jak nad nimi přemýšlet a také si ukážeme čeho se vyvarovat.

Jak připravit kampaň na Facebooku tak, aby byla srozumitelná pro vaše zákazníky, fungovala dlouhodobě a vám přinesla očekávané výsledky v podobě objednávek? Jedním ze základních pilířů úspěšných Facebook kampaní, je být pro své zákazníky dobře čitelný, díky kvalitní práci se značkou, tonalitou a vzbuzováním emocí. To vše vám pomůže k lepšímu výkonu vašich kampaní. Na workshopu si ukážeme příklady z praxe, jak kampaně na Facebooku připravit, jak nad nimi přemýšlet a také si ukážeme čeho se vyvarovat.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Úvod do Google Data Studio

Začátečník

60 min

Nechcete jako majitelé/manažeři e-shopů sledovat výkon marketingových kanálů v několika různých nástrojích či čekat na r...

Nechcete jako majitelé/manažeři e-shopů sledovat výkon marketingových kanálů v několika různých nástrojích či čekat na reporty od specialistů? Pomocí Google Data Studio můžete mít všechna data přehledně na jednom místě a vždy online. Ať již se jedná o data z platforem jako Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram apod. anebo přímo o data z Vašeho CRM. Na workshopu si ukážeme, jak data do Google Data Studio napojit a jak mohou vypadat výsledné dashboardy.

Nechcete jako majitelé/manažeři e-shopů sledovat výkon marketingových kanálů v několika různých nástrojích či čekat na reporty od specialistů? Pomocí Google Data Studio můžete mít všechna data přehledně na jednom místě a vždy online. Ať již se jedná o data z platforem jako Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram apod. anebo přímo o data z Vašeho CRM. Na workshopu si ukážeme, jak data do Google Data Studio napojit a jak mohou vypadat výsledné dashboardy.

S sebou si vemte:

  • notebook

Jak komunikovat přidanou hodnotu pro zákazníka?

Začátečník

60 minut

Spousta firem a obchodů je v něčem unikátní. Mívají skvělý přístup. Výborný servis. Profesionální lidi v týmu. Tak proč ...

Spousta firem a obchodů je v něčem unikátní. Mívají skvělý přístup. Výborný servis. Profesionální lidi v týmu. Tak proč jsou zákazníci u někoho ochotní koupit i dražší produkt se skvělou službou. A proč někdo nezvládá bojovat ničím jiným než jen cenou? Jak tedy prezentovat užitek spolupráce s vámi, aby si ho zákazník uvědomil a chtěl koupit?

Spousta firem a obchodů je v něčem unikátní. Mívají skvělý přístup. Výborný servis. Profesionální lidi v týmu. Tak proč jsou zákazníci u někoho ochotní koupit i dražší produkt se skvělou službou. A proč někdo nezvládá bojovat ničím jiným než jen cenou? Jak tedy prezentovat užitek spolupráce s vámi, aby si ho zákazník uvědomil a chtěl koupit?

S sebou si vemte:

  • notebook

Jak pomůže digitalizace účetnictví pro manažerské rozhodování?

Středně pokročilý

60 min

Nečitelná, nepřesná i nepravidelná data z účetnictví mohou vést k nepřesným manažerským rozhodnutím. Kdy je tedy potřeba...

Nečitelná, nepřesná i nepravidelná data z účetnictví mohou vést k nepřesným manažerským rozhodnutím. Kdy je tedy potřeba zaměřit se na automatizaci a digitalizaci účetních procesů? Cílem workshopu bude ukázat si na příkladech z praxe výhody, které digitalizací získáte. Reálná data i čísla ukáží obrovské rozdíly a úspory v čase, penězích i přehledu nad svým účetnictvím. Zaměříme se na základní prvky automatizace, které můžete zavést ve své firmě téměř okamžitě, a také na ty pokročilé, které sice vyžadují více příprav, ale dokáží vytvořit samostatné a automatické procesy.

Nečitelná, nepřesná i nepravidelná data z účetnictví mohou vést k nepřesným manažerským rozhodnutím. Kdy je tedy potřeba zaměřit se na automatizaci a digitalizaci účetních procesů? Cílem workshopu bude ukázat si na příkladech z praxe výhody, které digitalizací získáte. Reálná data i čísla ukáží obrovské rozdíly a úspory v čase, penězích i přehledu nad svým účetnictvím. Zaměříme se na základní prvky automatizace, které můžete zavést ve své firmě téměř okamžitě, a také na ty pokročilé, které sice vyžadují více příprav, ale dokáží vytvořit samostatné a automatické procesy.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak doopravdy funguje influencer marketing?

Středně pokročilý

60 min

Na workshopu se dozvíte, jak dělat influencer marketing, který funguje. Ne jen teoreticky, ale doopravdy. Na co si dát p...

Na workshopu se dozvíte, jak dělat influencer marketing, který funguje. Ne jen teoreticky, ale doopravdy. Na co si dát pozor. Jak vybrat influencery. Kolik to stojí. To vše podloženo příklady z praxe a reálnými výsledky. Krom toho budete mít možnost položit své dotazy a získat konkrétní odpověď.

Na workshopu se dozvíte, jak dělat influencer marketing, který funguje. Ne jen teoreticky, ale doopravdy. Na co si dát pozor. Jak vybrat influencery. Kolik to stojí. To vše podloženo příklady z praxe a reálnými výsledky. Krom toho budete mít možnost položit své dotazy a získat konkrétní odpověď.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak řešit růst logistických nákladů?

Začátečník

60 min

V době rapidního růstu cen energií a mezd je logistika e-shopů stále náročnější. Možným řešením je využívání fulfillment...

V době rapidního růstu cen energií a mezd je logistika e-shopů stále náročnější. Možným řešením je využívání fulfillmentu jako nástroj pro redukci fixních logistických nákladů. Kdy fulfillment může pomoci a kdy naopak ne, probereme v praktickém workshopu, ve kterém si popíšeme principy fungování fulfillmentu, jaké možnosti přináší a pro jaké e-shopy je vůbec vhodný.

V době rapidního růstu cen energií a mezd je logistika e-shopů stále náročnější. Možným řešením je využívání fulfillmentu jako nástroj pro redukci fixních logistických nákladů. Kdy fulfillment může pomoci a kdy naopak ne, probereme v praktickém workshopu, ve kterém si popíšeme principy fungování fulfillmentu, jaké možnosti přináší a pro jaké e-shopy je vůbec vhodný.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Chyby v inzerci na srovnávačích zboží, které chybami být nemusí

Středně pokročilý

60 min

Co mě v poslední době překvapilo při správě inzerce na srovnávačích zboží? Často i to, že chyba chybou nebyla. Mám pro v...

Co mě v poslední době překvapilo při správě inzerce na srovnávačích zboží? Často i to, že chyba chybou nebyla. Mám pro vás výběr z 10+ momentů a triků, o kterých jste možná neslyšeli. A jsem přesvědčena, že se vám budou hodit.

Co mě v poslední době překvapilo při správě inzerce na srovnávačích zboží? Často i to, že chyba chybou nebyla. Mám pro vás výběr z 10+ momentů a triků, o kterých jste možná neslyšeli. A jsem přesvědčena, že se vám budou hodit.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak a proč tvořit na e-shopu blog?

Začátečník

60 min

Proč se vyplatí tvořit blog? A jak ho dělat, aby nezapadl v hlubinách internetu? Podíváme se na tvorbu smysluplného obsa...

Proč se vyplatí tvořit blog? A jak ho dělat, aby nezapadl v hlubinách internetu? Podíváme se na tvorbu smysluplného obsahu krok za krokem – od hledání klíčových slov přes tvorbu obsahového plánu, jednotlivých článků až po jejich finální úpravu, publikaci a propagaci. Tak, abyste zaujali čtenáře i vyhledávače.

Proč se vyplatí tvořit blog? A jak ho dělat, aby nezapadl v hlubinách internetu? Podíváme se na tvorbu smysluplného obsahu krok za krokem – od hledání klíčových slov přes tvorbu obsahového plánu, jednotlivých článků až po jejich finální úpravu, publikaci a propagaci. Tak, abyste zaujali čtenáře i vyhledávače.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak zapojit affiliate marketing a získávat nové objednávky?

Začátečník

60 min

Dozvíte se jakým způsobem úspěšně zapojit do svého marketingového mixu affiliate marketing. Jak to udělat, aby vás partn...

Dozvíte se jakým způsobem úspěšně zapojit do svého marketingového mixu affiliate marketing. Jak to udělat, aby vás partneři rádi a dlouhodobě propagovali a vám to přinášelo větší návštěvnost e-shopu, posílení brandu a samozřejmě nové objednávky. Objednávky za které zaplatíte, až budete mít peníze na účtě. Ukážeme si příklady funkčních affiliate programů a partnerské propagace, ale také se podíváme na chyby, které už zlikvidovali už celou řadu ambiciozních affiliate programů. Velmi pravděpodobně už teď můžou váš e-shop začít propagovat desítky zajímavých affiliate partnerů. Stačí jenom “zapnout” affiliate marketing.

Dozvíte se jakým způsobem úspěšně zapojit do svého marketingového mixu affiliate marketing. Jak to udělat, aby vás partneři rádi a dlouhodobě propagovali a vám to přinášelo větší návštěvnost e-shopu, posílení brandu a samozřejmě nové objednávky. Objednávky za které zaplatíte, až budete mít peníze na účtě. Ukážeme si příklady funkčních affiliate programů a partnerské propagace, ale také se podíváme na chyby, které už zlikvidovali už celou řadu ambiciozních affiliate programů. Velmi pravděpodobně už teď můžou váš e-shop začít propagovat desítky zajímavých affiliate partnerů. Stačí jenom “zapnout” affiliate marketing.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Obsahový marketing je důležitou a opomíjenou součástí linkbuildingu

Začátečník

60 min

Aby zákazník váš web našel, potřebuje ukazatele směru => zpětné odkazy. Stejně jako ukazatele směru nedáte do polí ne...

Aby zákazník váš web našel, potřebuje ukazatele směru => zpětné odkazy. Stejně jako ukazatele směru nedáte do polí nebo mýtin lesů, tak zpětné odkazy nebudete hloupě rozhazovat po internetu. Tipy a triky obsahového marketingu pro lepší linkbuidling.

Aby zákazník váš web našel, potřebuje ukazatele směru => zpětné odkazy. Stejně jako ukazatele směru nedáte do polí nebo mýtin lesů, tak zpětné odkazy nebudete hloupě rozhazovat po internetu. Tipy a triky obsahového marketingu pro lepší linkbuidling.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok